18 березня 2015

Натхнення від спонсора. ТМ "Леся Згарда"

Привіт, любі наші рукодільниці!
Надворі панує весна, тепле сонечко, а я, Сіправська Надія, додам вам трохи весняного натхнення для творчості. А допоможе нам у створенні по-справжньому весняних робіт наш спонсор - український виробник товарів для скрапбукінгу - Lesia Zgarda.



І дуже хочеться вам показати хоч і не нову, проте чудову колекцію штампів “Весна в саду”.
Окрім існуючих текстових штампів українською та російською, до колекції було додано штампи англійською, французькою та польською мовами. А ще ви знайдете багато штампиків-картинок на весняну тематику, які можна дуже гарно розмалювати.
А ось які роботи для вашого натхнення підготували дизайнери:
 Для фону у цих листівках я використала листочки паперу із набору "Сімейні цінності"

Я дуже люблю текстові штампи із цієї колекції, ось наприклад в цій листівці використала штамп "Найкращій подрузі"



А в цій весняній листівці мені допоміг напис "Бажаю щастя"



А ось ще один з улюблених наборів штампів "Троянда з пелюстками", роботи з ним завжди романтичні та цікаві!



В открыточке использовала набор высечек "Хлопчик"




Мінімалістична обкладинка на паспорт, допоміг мені оверлей 

 




Для міні-листівочок використала оверлей та папір з набору "Літня вечірка":



Усім веселого настрою та натхнення!

Немає коментарів:

Дописати коментар