19 березня 2015

Натхнення від спонсора, Фабрика декору. Огляд медіумів та МК.

Вітаємо вас, наші дорогенькі!
З вами Gyravlick та магазин ТМ "Фабрика декору" 
Ви вже, певно, знайомі з продукцією цього бренду. Зараз  ми ближче розглянемо медіуми.

Медіум - універсальний матеріал, який послужить вам як грунт, так і самостійний елемент декору. З цим продуктом у вас є можливість експерементувати.
Панно, листівки, сторінки, блокноти... цей матеріал допоможе вам створити шедеври і трохи долучитися до художнього мистецтва! 

Медіум акриловий чорний 

Невеличкий МК з декорування обкладинки блокноту.
В мене був бузковий блокнот. Спочатку я нанесла білу текстурну пасту та неохайно її розрівняла, створюючи ефект дощечок. А потім приїхали медіуми і я вирішила поекспериментувати: зробила навпаки і нанесла на текстурну пасту медіум.


Бачите, який він густенький:


Ось, що вийшло:


Медіум ще не висох, а я вже нанесла спрей "Сепия с золотом"


Тут дуже добре видно текстуру:

А ще я трохи збризнула  поверхню фіолетовим саморобним спреєм (його майже не видно).
Далі я взялася за рамку-чіпборд. Також спочатку нанесла медіум. За допомогою двох видів пудр (білої та коричневої) та ледь вологого пензлика створився ось такий перелив кольору:




Далі в діло пішов трафарет та знову текстурна паста:


Збризнула спреєм.
Поки паста ще не висохла, я нанесла коричневу пудру сухим вже пензликом.  

Потім ще додала білої пудри




Тут видно, що на пасту спрей лягає далеко не так рівномірно, він швидше ії "обіймає" . Якщо порівнювати ці два матеріали, то паста надає фактури, а медіум - кольору. 

Спреї та фарби  набагато краще дружать з медіумом :)

Повністю висушила поверхню блокнота. Приклеїла рамку та ключик. Ключик неохайно замастила фарбою.

 

А ось який  ефект справляє  медіум, нанесений на тканину. В моєму випадку це біла двунитка.

І наношу текстурну пасту.


Колір матовий та рівномірний.
--------------------------------------------------------------

Тепер робота з прозорим медіумом.

Я зробила дитячу листівку.  Фон - це акварельний папір, на який  я нанесла прозорий медіум. Потім збризнула двома видами спреїв: "Аквамарин" и "Солнечное утро"
Нижче можна роздивитися деталі.

Зверніть увагу, як м`яко лягають спреї на медіум:

Тут видно краще:

Нижче ми бачімо  єфект градієнту різних кольорів.
З цією листівкою вчинила так само: на акварельний папір нанесла медіум і збризнула спреями, також через трафарет нанесла текстурну пасту.
 



Ця листівка вийшла в мене більш заляпаною :)
--------------------------------------

Медіум акриловий бежевий. 

В мене був тег з якоїсь одежини. Він достатньо цупкий для моїх експерементів, оскільки я не знала, що буду робити. Тому я взяла його.


Медіум нанесла не досить товстим шаром, неохайно.
 
  
Доки шар не підсох, приклеїла на нього серветку

 
Бачите, вона майже щезла.
Далі я взяла два види пудр: смарагдову (вона більше мятна) і коричневу.

 

Обмокнула сухого пензлика у баночку і потрусила на вологий ще медіум, по черзі. 


Тут видно, шо медіум майже підсох и серветка знову проявилась.


Далі я задекорувала тег.

Конверт - це вирубка, на нього я нанесла прозорий медіум і потерла двома видами пудр. Роздруковку з написом я збризнула спреєм "Аквамарин",  приклеїла на білий картон та палітурний картон, щоб підійняти над всією композицією.

За допомогою мокрого пензлика і бежевого медіума нанесла акрилові пластівці "Бірюза".

Також додала  дотси коричневі та дропси прозорі.




Я дам відповіді на будь-які питання, якщо вони у вас, звісно, є :))

6 коментарів:

  1. Очень здорово Вы описали и показали Ваши эксперементы!!!
    И работы интересные в результате получились! Спасибо, что поделились )))

    ВідповістиВидалити
  2. Очень полезная, интересная статья! Спасибо! А нет каких-то секретов по работе с прозрачным медиумом и микробисером?

    ВідповістиВидалити
  3. Знаешь, Алён, вообще медиум даёт просто МОРЕ возможностей, его можно наложить толстеньким слоем и посыпать микробисером, туда же можно добавить краски, а если это прозрачный медиум, получится довольно интересный эффект разводов. А можно наоборот - микробисер залить прозрачным медиумом. Прозрачный же можно и покрасить и попробовать сделать его другого, нужного тебе цвета.
    Я просто не хотела делать обзор через чур длинным, боялась, что и этот никто до конца не дочитает ;))
    Спасибо за вопрос и интерес :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Уже несколько недель наматываю круги вокруг медиума в магазине. Теперь поняла, что он мне точно нужен. Микробисерные узоры на работах мне уже снятся. Обзор ещё не раз вернусь перечитывать - для новичков он находка.

      Видалити
    2. Давай, траться - оно того стоит, поверь ;))
      И спасибо тебе!

      Видалити