01 серпня 2019

Натхнення від Лєни Рукодільник, ScrapJoy, Cherrylana designs та Фабрики Декору

Привітики-привіти!

Це знову я, Лєна Рукодільник, а зі мною разом прийшли надихати Вас наші спонсори: «ScrapJoy - територія скрапбукінгу». Виробник штампиків - Cherrylana designs та Фабрика Декору.



Я знову задумала щось оригінальне. Як тільки побачила колекцію "Sentimental story"Фабрики Декору, у мене одразу склалась картинка, яку саме листвіку я хочу зробити. А ще на допомогу мені прийшов чіпик від ScrapJoy "Гілочки Магнолії 2 шт" та "Набір гілочок". Майже жодна з моїх листівочок не обходиться без штампику від Cherrylana designs, цого разу, я обрала напис "Ти надихаєш мене"










Сподіваюсь, листівочка надихнула Вас. А за смачненькими новиночками та самими класними матеріалами я запрошую Вас до магазинів наших спонсорів «ScrapJoy - територія скрапбукінгу», Cherrylana designs та Фабрика Декору.
Натхнення Вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар