15 серпня 2019

Весільне натхнення з Людмилою Половинко, Sкрапочка та Іріс-скрапбукінг

Привітики!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, прийшла до вас з ніжним та романтичним натхненням з чіпиків Sкрапочка та квітів ручної роботи від  Іріс-скрапбукінг.





Літо - це гаряча пора і саме зараз в мене йде активна діяльність з виготовлення весільних аксесуарів та листівок.

Сьогодні я вам покажу свій новий весільний конверт для привітання молодої пари.


Основним елементом в мене став чіпик з закоханою парою, який зіграв головну роль в моєму весільному оркестрі.
Чіпик з молодятами я припідняла на гарнезну мереживну рамку і тепер вони мовби парять в повітрі, що додало легкості та повітряності композиції.


В композиції ще можна знайти завитки, які я розрізала на потрібну для мене довжину. Я люблю чіпик, який можна розрізати, і тим самим, використовувати його для будь якої за розміром роботи.



А ще прекрасне доповнення і додаткові акценти додають маленькі чіпбордові квіточки та квіточки, якими можна урізноманітнити та доповнити композицію.



І зворотня сторона моєї листівки.




Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була, Людмила Половинко.