30 серпня 2019

Огляд посилки від Cherrylana designs для Лєни Рукодільник

Привіт!!!

З Вами знову я, Лєна Рукодільник! І я до Вас знову з оглядом посилочки від нашого спонсора – виробника штампиків Cherrylana designs!



У своєму конвертику щастя від нашого спонсора виробника штампиків Cherrylana designs я отримала магнолії. А ще гілочку, яка дуже круто буде виглядати у любій роботі як і з емобісінгом так і просто відштампована різними кольорами штемпельних подушечок. І неймовірний набір міні тег. Я вже не можу встояти, щоб не спробувати кожний штампик і щось зафеячити.










А ось і повний списочок з посиланнями на цю красу.

Штампи лягають дуже чітко, відтиск виходить рівний та чіткий.

Я сподіваюсь, Вам щось припало до душі, то я щиро запрошую вас до магазину Cherrylana designs, де Ви знайдете неймовірну кількість штампів на різну тематику.
Натхнення Вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар