21 серпня 2019

Блокнот прованс з в"язнаною обкладинкою з Скрапочка та Людмилою Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свій свіженький  блокнот з присмаком провансу виготовлений з чіпиків Sкрапочка.



 

Для блокноту я  зв"язала обкладинку з бежевих ниток чим підтримала колір крафтового декору і додала додаткового затишку і ніжності блокнотові.
Для закладки я використала дерев"яну бусинку, яку прив"яязала на вощений шнурок.


Для декору обкладинки використала фонові чіпики круги, які можна підібрати токого розміру, як тобі потрібно, так як в наборі вони різного діаметру.


Щоб додати акцентів і контрасту блокнотові я використала крафтові висічки та вирізані відштамповки листочків, гілочок та квітів.


 Також на сторінки мого блокноту присів чіпбордовий метелик, яким я підтримала метеликів, які вирізала з паперу.



В моєму блокноті є три розділювачі, які я старалася зробити максимально плоскими, щоб потім зайвий об"єм не заважав у користуванні блокнотом.




Шари паперу розбавила мереживом, яке залишалося з інших процесів, але викинути його не піднімалася рука.  Тепер вони стали в нагоді і знайшли своє місце.









 І зворотня сторона блокнота:







Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар