19 серпня 2019

Огляд посилки від Cherrylana designs. Базюк Олена

Всім привітики!
З вами сьогодні я,  Олена Базюк
І в мене сьогодні для вас показульки нової посилочки зі штампиками 
від виробника Cherrylana designs.
Я дуже люблю штампи і тому в кожній моїй роботі вони присутні 
в різних техніках виконання) 
А штампи від  Cherrylana designs мені дуже подобаються - 
класі дизайни, висока якість матеріалів, 
а ще можливі замовлення з індивідуальним дизайном.
І, що саме основне головне, є гарантія якості  і все зроблене з любов'ю!
Загляньте в магазин і ви самі переконаєтесь)



Давайте роздивимось, що цього разу в мене в посилочці)
Обрала різні написи, фоновий текст і ще флору - квітка  півонії і листочки.
Отже, моя посилочка сьогодні містить ось ці штампики:



Дякую, що завітали до нас!

Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !


Немає коментарів:

Дописати коментар