17 серпня 2019

Натхнення від Лєни Рукодільник, Скрапочка та Cherrylana designs

                                                       Привітики усім!!!

З Вами знову Лєна Рукодільник, а також наші спонсори: Скрапочка та Cherrylana designs.



Ви вже знайомі з моєю листівочкою дня нашого серпневого завдання "3 в рядок" ОЕ - фрукти/ягоди/овочі. Але я дуже хочу показати і розказати, що саме я використала для її створення. 

Отже, я використала чіпборд від виробника чіпиків Скрапочка, а саме, Чіпборди "Квіточка" та "Гілочка"
Та штампик-напис "you're sooo sweet" та квіточки: "Квіточка 1" та "Квіточка 2" з набору "Inspire", від виробника штампиків Cherrylana designs, без тих штампиків я не уявляю свої листівочки)))

 









Сподіваюсь, листівочка надихнула Вас. А за смачненькими новиночками та самими класними матеріалами я запрошую Вас до магазинів наших спонсорів Скрапочка та Cherrylana designs.

Натхнення Вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар