08 серпня 2019

Весільна листівка з Sкрапочка, Іріс-скрапбукінг та Людмилою Половинко

Привітики!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свою нову весільну листівку зроблену з чіпиків Sкрапочка та квітів ручної роботи від  Іріс-скрапбукінг



 


Я люблю створювати багатодетальні квіткові роботи, а в цьому мені допомагають мега стильні та ніжні квіточки ручної роботи від ТМ  Іріс-скрапбукінг 


Отримавши нову порцію натхнення у вигляді квіточок та чіпиків я створила новеньку листівочку для привітання молодої пари з днем одруження. 


Основним елементом декору в моїй роботі стала гарнезна рамка, яка ідеально пасує до мереживних та ніжних весільних робіт. Скажу чесно, з нею в мене була зроблена не одна робота, і знаю точно, що ще не раз її купуватиму, так як вона полонила моє серце.


В композиції ще можна знайти завитки, які я розрізала на потрібну для мене довжину. Я люблю чіпик, який можна розрізати, і тим самим, використовувати його для будь якої за розміром роботи.



А ще прекрасне доповнення і додаткові акценти додають маленькі чіпбордові квіточки, якими можна урізноманітнити та доповнити композицію.


 І зворотня сторона моєї листівки.





Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.