04 квітня 2015

Натхнення від спонсора. «Скрапбукінг з Євгенією Курдібановською»

З вами я ,Марта Martinka74 .Маю надію, що до вас вже прийшла весна ,а з нею і натхнення. І для того,щоб ваше натхнення могло себе реалізувати я представляю нову колекцію від  Євгенії Курдібановської



 Цього разу це дитяча колекція"Baby Shower" 
Сюди входить папір
Набір рамок з картинками для матусиних скарбів

Набір епоксидних наліпок
 Набір стразиків
Набір квітів
Набори вязаних квітів різних кольорів
 
 Набір висічок
А також різноманітний чіпборд
Повністю оглянути і придбати  колекцію ви зможете в групі Євгенії
А для натхнення пропоную роботи наших дизайнерів:
 Использовала бумагу "Мелодия детства" , различные полубусины
Для конвертика на гроші використала набір паперу нашого спонсора "Моя Україна": 
 Для вітальної листівки на 50-річчя використала просто чарівний набір паперу "Мелодія дитинства"
 А ще ось такий альбом для новонародженого хлопчика у мене получився з використанням набору паперу "Вевелий поїзд"
під впливом чаруючої магії фіолетового кольору колекції "Фантазія" зробила таку листівку:
Я надихнулась новою колекцією - Baby Shower та зробила сторіночку для доніного альбому. 


                                                                      Martinka74
                                Я надихнулась чудовою колекцією "Фантазія" 
                                  А також на підложку використала крафт папір





І памятайте про наші завдання, в яких ви зможете виграти цікаві призи від наших спонсорів.
                           
Крилаті фрази - Весна:
  
 Завдання Моя країна."Долина нарцисів"
 
                           
Я на разі прощаюся з вами.
Всього найкращого!
Я в ДК

Немає коментарів:

Дописати коментар