02 квітня 2015

Завдання "3-в-рядок". Хмаринка

Вітаємо вас!
Сьогодні ми з новим етапом до нашої серії завданнь "3-в-рядок"!
 
Нагадуємо, що суть завдання полягає в зібранні прямої лінії з трьох заданих елементів та використанні їх у вашій скрап-роботі.
Отже, рядочки, які можна скласти у цьому завданні:
*** 
м'ятний - ХМАРИНКА - коричневий
жовтий -
ХМАРИНКА - зелений
 помаранчевий - ХМАРИНКА - блакитний
...
Умови завдання такі: обрати з рядочку два кольори і ОЕ хмарку, створюючи пряму лінію. Ці кольори повинні переважати в роботі. Додатково можна брати будь-яку кількість інших кольорів, але вибрані вами з рядочків, повинні переважати і бути основними.
Ми приймаємо будь які скрап-роботи.

Робота нашого запрошеного дизайнера:


Яскрава листівка



Робота нашої постійної ЗД:
PolAnna
Я обрала рядок: жовтий-хмаринка-зелений і створила дитячу листівку. Можу сказати, що це завдання змусило мене довгенько поміркувати над роботою, але на допомогу мені
прийшла ілюстрація з мрійливим ведмедиком, що сидить на ромашковому полі, але так замріявся, що наче літає у хмаринках.



Команда дизайнерів:
Ladybird:
Символічна листівка "Перемагай!" - двоє закоханих пташечок вирвалися з-за грат клітки і тепер щебечуть на волі)
Використала рядок: помаранчевий- хмаринка - блакитний:


 Мій рядочок також помаранчевий-хмаринка-блакитний.
На цей раз листівочка Чисто і Просто.
А напис я використала від нашого чудовго спонсора ТМ "Леся Згарда".


В мене получився яскравий конвертик з рядком Жовтий-Хмаринка-Зелений.Побажанням у ньому є здійснення мрій, а хмаринки мене наштовхнули на мрію - мирне набо над нами.

Рядок м'ятний - ХМАРИНКА - коричневий
Конвертик у стилі Чисто і просто. Надихнулася дощовою погодою. У роботі використала такі матеріали: основа з крафт-картону, кальку, рідкі дотси Фабрики декору, папір ММЕ.
Ось яку барвисту листівочку на День народження племінника мені допомогло зробити наше завдання) Для роботи обрала рядочок- жовтий-ХМАРИНКА-зелений.
  


Мне понравилось сочетание голубой-оранжевый))
Решила сделать детскую открыточку. Фон делала при помощи самодельной маски.

Martinka74
Для своєї листівки я  обрала рядок жовтий-хмаринка-зелений


***
Серед усіх учасників та ТОПу будуть розіграні ось такі призи!
 

Спонсор висилає приз своїм коштом.

Сертифікат на суму 50 грн на покупку товарів у магазині спонсора - вітчізняного виробника чіпборду "Вензелик"!


Та ще один приз-сюрприз від  Скрап-студії "З Любов'ю"

Ваші роботи ми чекаємо до  01 травня включно!



Немає коментарів:

Дописати коментар