28 квітня 2015

Майстер-клас "Листівка незвичайної форми"

Привіт!

Сьогодні я, Наталія Міщенко, хочу поділитися з вами майстер-класом з виготовлення листівочки незвичайної форми. Вона дуже легка у виконанні)

Для початку обираємо аркуш паперу 30х30 см, який буде основою нашої майбутньої листівочки. Рекомендую узяти кольоровий кардсток чи двосторонній папір для скрапбукінгу (бажано цупкий, щоб зміг витримати навантаження).
Цього разу я взяла білий папір.

На цьому фото я нанесла мітки та розміри, які нам знадобляться.
 Будьте уважні. Червоною лінією позначено, де потрібно розрізати, а зеленою - зігнути. Сірі лінії та написи допоможуть вам зробити допоміжні мітки.

Після виконання всіх дій у нас буде такий результат.

Верхню частину нашої заготовки я перевернула, тепер гарно видно, як необхідно їх з'єднати. Прорізи суміщаємо і з'єднуємо. Дуже зручно, що клей не потрібно використовувати)

 У результаті отримуємо таку основу.

Оскільки я брала для основи білий папір, мені необхідно було його обклеїти папером для скрапбукінгу.
Для цієї листівки я обрала папір з чудової колекції "Наша Малышка" нашого нового спонсору "Скрапмир".
Ось результат.

 Я також додала дві арочки)

 Тепер все залежить від вашої уяви! Залишилось лише задекорувати нашу заготовку)
В мене листівочка на перший День Народження маленької леді) Я приблизно розклала елементи і далі "ловкость рук и никакого мошенничества")))

 Мрійлива листівочка вийшла)
До речі, на зворотній стороні я приклеїла спинку-кишеньку і тепер туди можна покласти не лише побажання, але й грошовий дарунок)

Дякую за увагу!
Сподіваюся, це було цікаво)

5 коментарів:

  1. Неймовірно красиво і дуже цікава ідея)))) Чудовий майстер-клас, дякую)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Очень рада, что идейка понравилась) А соколько всего интересного с ней можно реализовать!) Очень бы хотелось увидеть и ваши работы)

      Видалити
  2. О! Наталочка! Мені давно подобаються ці твої листівки)))) Дяку за МК!

    ВідповістиВидалити
  3. Какая форма интересная. Может даже мне,не скраперу, пригодится.

    ВідповістиВидалити