15 серпня 2021

Огляд посилки Sкрапочка для Марини Євтушенко

Всім привіт!

Сьогодні з вами я, Марина Євтушенко і буду показувати вам посилочку з матеріалами від нашого спонсора та чудового виробника чипборду Sкрапочка



В магазина є великий асортимент чипборду і можна знайти майже на будь-яку тему, весь чипборд дуже якісний і біленький. 
Цього разу я не втрималася перед шестернями і всякими штучками у стилі стімпанк, знову хочу потворити в цьому стилі.



Дуже скучила за дитячими ніжними роботами і мені в нагоді обов'язково знадобиться чипборд на таку тематику. 



І не за горами початок навчального року, всі будуть плідно готуватися до свята знань і я також.
Ще дуже хотілося потворити на кулінарну тематику і чудовий чипик скоро поселиться на новій роботі.




Ось така натхнена була моя посилочка чипбордової краси.
 А от посилання на всі чіпики:


Надихайтесь та обирайте чипборд від Sкрапочка)

Немає коментарів:

Дописати коментар