16 серпня 2021

Майстер клас з шкільної листівки. Натхнення від Людмили Половинко та Скрапочка

      Привіт, друзі!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко буду надихати вас листівкою до першого вересня разом з нашим спонсором Sкрапочка .


Хоч шкільна тема в мене не дуже популярна, але один раз в рік я роблю листівку на тему школи, яку ми даруємо нашому класному керівникові. 
Цього року в мене вдома умови не зовсім творчі, так як активно ведеться ремонт, але руки чешуться і творити хочеться. Знімала відео майстер клас стоячи на колінах, тому в кадрі частенько з"являється моя голова)), але процес я зняла і покажу його вам. Творю з матеріалів, які змогла знайти і дістати, але так і цікавіше))

Запрошую до перегляду майстер класу з виготовлення цієї листівки




В роботі я використала чіпик шкільний набір та фоновий з кругами, які ускладнили мою основу листівки.




В шарах композиції також можна знайти гілочку з листочками, яку я розділяла на фрагменти та мереживні квіточки, які йдуть в наборі з тортом. Люблю використовувати такі дрібні деталі, які гарно доповнюють композицію в роботі. Насправді, кожна маленька деталь є важливою і дуже потрібною.

З вами була, Людмила Половинко
Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар