23 серпня 2021

Натхнення до завдання з Ольгою Гереджук

                                                                        Всім привіт! 

Сьогодні з Вами Ольга Гереджук і моє натхнення до Завдання "3 в рядок" ОЕ - зелений



Для завдання я підготувала ботанічну літню листівку. Наша дошка дуже надихає своїм  свіжим, соковитим  кольором.  Ботаніка мені дуже близька по духу, я обожнюю природу, люблю збирати різні трави на гербарій і чай. Природа надихає своєю красою в будь-який сезон. Кожна пора року красива по-особливому. ОЕ в мене: дерев'яні елементи у вигляді вирубки, комахи (метелики), топінги. А творила я з новеньким ботанічним скраппапером "SUMMER BOTANICAL DIARY" від Фабрики Декору. Дуже люблю ботанічні колекції від Фабрики Декору, вони надихають, наближають до природи, і творити з таким папером одне задоволення.


Обов'язково беріть участь у нашому завданні.

З вами була Ольга Гереджук

Бережіть себе!

Немає коментарів:

Дописати коментар