08 серпня 2021

Огляд посилки від Скрапочка для Людмили Половинко

  Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу свою посилку з чіпиками від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.





Тепер жодна моя робота не обходиться без гарнезного чіпика від нашого улюбленого спонсора  магазину  SкрапочкаМаю вже давно улюблені дизайни, які беру при кожній своїх покупці і які завжди закінчуються в першу чергу.
Цього разу я поповнила запаси своїх давно улюблених рамок а також взяла новенькі для себе великі рамки. А взала я: Рамку класичнурамку круглу барокорамку з завитками та рамку ажурну





Моя улюблена флора в кожному моєму замовленні) взяла цього разу  шикарні гілочки, лісові пташкигілочкигілочки шипшини. А також чіпик чкий я використовую у багатьох своїх весільних роботах - напис Разом назавжди та Вместе навсегда та голубів , які ідеально пасують для романтичних та весільних робіт. 
А ще універсаньний фоновий чіпик шестикутник та напис Самому класному керівнику








Посилка завжди ретельно упакована, що жодний чіпик в процесі транспортування не має можливості пошкодитись.

З вами була,  Людмила Половинко.