18 серпня 2021

Натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ - зелений від Марини Євтушенко

Всім привіт! 

Сьогодні з Вами я, Марина Євтушенко і моє натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ - зелений із нашим спонсором -  Sкрапочка!





Наше завдання мене надихнуло на створення ніжної жіночої роботи. Моя листівочка вийшла такою витонченою, як жінка і загадковою. А прекрасна дівчина у дзеркалі чудово розмістилася у чмпборді "Рамочці" від  Sкрапочка і додає шарму роботі. Також в мене була залишилася половинка чипборду "Рамка" яка чудово вписалася була у композицію. Зелений колір можете побачити на підложці листівки і на вирізаних елементах.
Мій рядок: елений колір-дерев'яний принт-ягоди-рамка-бісер/паєтки.










Надихайтесь і творіть красу!
До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар