05 серпня 2021

Натхнення від Скрапочка, Скрепочка-Скрап та Марини Євтушенко

Всім привіт! 

Сьогодні з Вами я, Марина Євтушенко і моє натхнення із нашими спонсороми -  Sкрапочка та Скрепочка-Скрап!




І сьогодня я до вас із весільним меджік боксом. Щось давно його не робила, а це глянувши на колекцію "Наш день" від Скрепочка-Скрап, то одразу захотілося його зробити. Прикрасили мою коробочку чудові квіточки від  magic_world_flowers. А всі вирізані елементи застосувала із листочка для вирізання із колекції "Music". Додали шарму і витонченості фольговані елементи на коробочці.

Різноманітність і довершеність моїм композиціям завжди додають чипборди від  Sкрапочка і цього разу мені знадобився із весільної тематики. Кришечку прикрашають "Віточки" і "Сердечка". А на сторонах коробочки красуються "Серце ажурне" і "Баночки з любов'ю"

Прошу до перегляду моєї роботи))











Надихайтесь і творіть красу!
До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар