09 липня 2021

Весільний конверт. Натхнення з Людмилою Половинко та Скрапочка

   Привіт, друзі!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко буду надихати вас своїм новеньким весільним конвертом разом з нашим спонсором Sкрапочка . 



Практично жодна моя робота не обходиться без рамки, вона додає якоїсь особливої вишуканості роботі. В конверті мені стала в нагоді дуже гарна мереживна рамка від нашого спонсора виробника чіпборду SкрапочкаА моя улюблена весільна пара стала основним елементом мого конверту, люблю ці чіпики і завжди беру їх з запасом, так як розходяться в мене дуже швидко)). Ну і основна частина конверту - це напис, який є невідємною частиною роботи та показує увесь сенс роботи. В конверті я використала напис Молодята, який зроблений з дуже делікатного та мереживного шрифта.








З вами була, Людмила Половинко
Натхнення вам та тепла у серці))