05 липня 2021

Огляд посилки від Скрапочка для Людмили Половинко

Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу свою посилку з чіпиками від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.



Тепер жодна моя робота не обходиться без гарнезного чіпика від нашого улюбленого спонсора  магазину  SкрапочкаМаю вже давно улюблені дизайни, які беру при кожній своїх покупці і які завжди закінчуються в першу чергу.

Один з найбільш затребуваним чіпиком у мене є набір з молодою парою, який я використовую у своїх багатьох весільних роботах, а також напис Разом назавжди та Вместе навсегда , який ідеально пасує для романтичних та весільних робіт. 


Останнім часом я робила багато листівок великого формату, саме туди мені пригодиться така велика рамка, яка і стане основним елементом в роботі, а середнього розміру рамка - це маст хев для кожної роботи. Ж
одна моя посилка не формується без улюблених рамок, це той товар, який в першу чергу попадає до мого кошику) Взяла я круглу рамкуажурну рамку.


Моїми улюбленими є шикарні гілочки, які я часто розрізаю на частинки і використовую фрагментами. Листочки в них є ідеального розміру для різного плану робіт, і вони гарно доповнюють композицію. Також взяла шпаківнюголубівпаркан та набір шкільного приладдя, який зовсім скоро пригодиться для шкільних листівок до першого вересня та дня вчителя











Посилка завжди ретельно упакована, що жодний чіпик в процесі транспортування не має можливості пошкодитись.

З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар