09 липня 2021

Натхнення до завдання "Подорожуй Україною" - Моє Море! від Лєни Рукодільник та Фабрики Декору

   Привітики всім!!!

З вами Лєна Рукодільник і я до вас з новим натхненням до завдання нашого надихаючого завдання  "Подорожуй Україною" - Моє Море! )))

І як завжди зі мною прийшов надихати Вас наш спонсор, виробник товарів для творчості - Фабрика Декору!

Яка ж у нас цього разу неймовірна палітра, я навіть просто сиділа та милувалась цими кольорами та відтінками))) Я одразу уявила собі, що це має бути листівка квадратної форми і з вітрильником в центрі! Довго не думаючи над матеріалами, я одразу обрала морську колекцію Sea Breeze від Фабрики Декору. Також використала чіпборд віночок від Фабрики, покривши його блакитною фарбою металік "Блакиний шеббі".









На цьому буду завершувати, сподіваюсь Вам було цікаво) 

Натхнення Вам!!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар