21 липня 2021

Натхнення до завдання від СкрепочкиСкрап

 Привіт. З вами Даша

Сьогодні моя черга показувати натхнення до нашого морського завдання липня

І я вам приготувала мрійник. Звичайно, мрійник про море та морські пригоди

У створені мрійника мені допомогла надзвичайна колекція від нашого спонсора СкрепочкаСкрап "Чарівний момент". У мене форматом 20 на 20 см. Але у виробника є і інші формати цієї колекції. Завітайте на сайт -  там багато краси для творчості. 


Отже, мій мрійник має 4 розвороти, три кишеньки та багато відкривашок. 
Також додала декілька карток для нотаток. 
Є місця як для записів планів/мрій так і місце для фото. 
Давайте переглянемо деталі разом
 









А ще, у такий мрійник можна записати враження від подорожі, які можна перечитувати у прохолодні осінні вечори. 

Цікава ваша думка. А як ви би використали цей міні блокнотик? 

Натхненної вам творчості.
з вами була Даша
Цьом)


Немає коментарів:

Дописати коментар