08 липня 2021

"Щаслива мить" від Вікторії Рудман та Скрапочки

Привіт усім!
З вами Вікторія Рудман. 
З неймовірним чіпбордом від нашого спонсора  Скрапочка у мене склалася листівка.




Моя весільна листівка у бежево-коричневих тонах із зеленими елементами декору. Її особливість -  це фішка із фортецею нашого міста Кам'янця-Подільського, що нагадуватиме молодятам про місце проведення їх щасливої події.


Деякі елементи - вирубку та чіп я покрила бронзовою восковою пастою. 


Для фону я використала трішки штампів, що окреслили межі декору. Для завершення композиції додала акцентів у вигляді топпінгів та  білих бризків.


Спочатку мене лякала така кількість вільного простору в центрі листівки, але потім я побачила, наскільки це візуально легко і не навантажує  зір)



Метелики із оверлею додають легкості та цікавинки)


Використала чіпборд з однаковою назвою, але різними дизайнами)
Чіпборд Віточки, Картон світлий
Чіпборд Віточки, Картон світлий 1,6 мм
Щасливих усім митей життя!
Ваша Віка♥


 

Немає коментарів:

Дописати коментар