18 липня 2021

Натхнення до завдання "Подорожуй Україною" - Моє Море! від Марини Євтушенко

  Всім привіт! 

Сьогодні з Вами я, Марина Євтушенко і моє натхнення до Дошки натхнення "Подорожуй Україною" - Моє Море!

І як завжди зі мною прийшли надихати Вас наші спонсори -  Sкрапочка!






Для завдання я підготувала артборд у вигляді морського коника. Наша дошка натхнення так і надихає на саме такі роботи. а палітра яка в неї ммм)) І саме в таких кольрах мені дуже хотілося зробити свою роботу.
Трохи погравшись із фарбами і пастами в мене вийшов фактурний фон. Трішки вирізалок, вирубки, мережива, квіточок від magic_world_flowers і чіпборда від  Sкрапочка, а саме "Маяк" і "Корабель", то моя заготовочка заграла новими фарбами.










Ось таке було моє морське натхнення)))

Чекаємо ваших робіт з нетерпінням!

До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар