09 грудня 2020

Натхнення до завдання від Лєни Рукодільник та ScrapJoy

 Привіт!!!

 З вами Лєна Рукодільник та наш спонсор виробник чіпборду - ScrapJoy прийшли вас надихати до нашого завдання "3 в рядок" ОЕ - Сніг/сніжинка

 

Я щороку в грудні наче повертаюсь у дитинство. Адже ця пора просто неймовірна. Навколо святкові вогні, різдвяно-новорічні мелодії. Так і хочеться танцювати, сміятись та прикрашати будинок. От і листівка у мене вийшла, як частинка віконечка з прикрасами. Там за вікном засніжені ялинки, а у будинку затишна атмосфера.

Мій рядок ОЕ – сніжинка, вони у мене заховались у декорі. Далі мереживо, квітка – біла пуансетія та лампа зі свічкою.

А об’єму та повітряності роботі надав новорічний чіпборд з магазину ScrapJoy – територія скрапбукінгу







Сподіваюсь, Вам сподобалась литсівочка. А за чіпиком я запрошую Вас погуляти по «поличкам» інтернет-магазину ScrapJoy – територія скрапбукінгу.

 Нагадаю наші правила:

Ваша робота має бути новою і нецифровою. У Вашому пості має бути банер і посилання на завдання. Максимальна кількість завдань, в яких ви можете брати участь - це п'ять. В завданнях з схожою темою чи схожими обов'язковими елементами брати участь не можна. Доставка призів за кордон за рахунок переможця.

З Вами були Лєна Рукодільник та ScrapJoy.

Натхнення Вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар