15 грудня 2020

Натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ - Сніг/сніжинка від Олени Базюк, ScrapEgo та Sкрапочка

Привіт наші читачі!
Вітаю з початком зими і зимової казки)
Сьогодні з вами я,  Олена Базюк і буду надихати вас разом з матеріалами 
від наших спонсорів ScrapEgo та Sкрапочка.)
А в нас блозі нове Завдання "3 в рядок" ОЕ - Сніг/сніжинка
І для цього завдання у мене ще одні двері у якусь іншу зимову казочку, давайте заглянемо?)



В основі в мене двері, цього разу коричневі їх робила із матеріалів від ScrapEgo )
Фарбувала алкогольним чорнилом Древній дуб, а тріщинки вийшли в мене за допомогою кракелюрного лаку-акценттопінги я клеїла на  гель-медіум глянцевий.
Мій рядочок вийшов сніг/сніжинка - дзвіночки - квіти - штампи.

Використала святкові зимові чіпборди від українського виробника  Sкрапочка
їх покривала восковими пастами-фарбами від ScrapEgo .



А ось мій комплект)

 Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !
Використані матеріали:
ScrapEgo

Немає коментарів:

Дописати коментар