25 грудня 2020

Натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ - Сніг/сніжинка від Scrapjoy та Людмили Половинко

     Привітики!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу вам свою новеньку листівку, яку я зробила з чіпиками від нашого спонсора магазину  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».
А листівку робила, як натхнення до завдання 3 в рядок" ОЕ - Сніг/сніжинка. Мій рядок: Сніжинка+ мереживо+штампи




Свою композицію я запланувала опустити зверху вниз і мою задумку допоміг витягнути саме чіпик рамка із завитками, який я опустила в напрямку зниження композиції. Таку рамочку можна знайти в розділі рамки


Композицію я доповнила мереживом, вирізалками з колекції новорічної паперу від ЛемонКрафт, вирізалками з кальки, вирубкою, мереживом та чіпиком гілочками ялинки


На останок додала червоних тичинок які в мене виконують роль маленьких замерзлих ягідок , а також мені захотілося додати ще фішку, яка підійшла мені до палітри листівки.


 На останок додала паєток, топінги та бризки, які допомогли об"єднати увесь декор в єдину композицію. 



З вами була, Людмила Половинко

Немає коментарів:

Дописати коментар