22 грудня 2020

Натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ - Сніг/сніжинка від Вікторії Рудман, Скрепочка-Скрап та Скрапочка

 Привіт! 

З вами Вікторія Рудман та моє натхнення до нашого зимового завдання "3 в рядок" ОЕ - Сніг/сніжинка.

Допомагали мені спонсори Скрапочка та Скрепочка-Скрап





Мої листівки розміром 15х15 см. Це не зовсім улюблений мій формат. Але іноді змушую себе виходити із зони  комфорту)

Листівки хоч і різні за палітрою, але виконані з одного набору паперу Набор скрапбумаги Окутаны прохладой. 



Тут саме мереживо створює імітацію снігу, на якому зручно помістилося молоде оленя)

Сніжинки у мене на чіпових будиночках від Скрапочки, які я покрила срібним глітером. Також сніжинки із цих виїмок використані у роботі. 



Друга листівка контрастна, з милою, утепленою шапочкою, совою))



Приєднуйтесь до нашого завдання!
Ваша Віка♥