17 грудня 2020

Огляд посилки для Лєни Рукодільник від ScrapEgo

 Привіт-привіт!!!

Я,  Лєна Рукодільник та виробник крутих матеріалів для мікседмедіа - «ScrapEgo – товары для творчества». І ми прийшли надихати Вас оглядом моєї посилочки.


Цього разу основною моєю увагою у виборі матеріалів це був синтетичний папір. Я дуже хотіла проекспериментувати з цікавими фонами зроблені алкогольними чорнилками. От і обрала для себе два листи такого спеціального паперу. Розміри його 500мм*700мм и щільність 275г/м2.  Також посилка не обійшлась без тих самих алкогольних чорнил, воскова фарба, кракелюрні лак та гель.










І мої експерименти у відео огляді: 



 Отже, моя посилочка складалась з:

Восковая краска-паста VINTAGE "Bronze Metallic"

КРАКЕЛЮРНЫЙ ГЕЛЬ "ЗОЛОТОЙ"

Моё золотко (светлое золото, со всплывающим пигментом)

Синтетическая бумага B2 285г/м2

КРАКЕЛЮРНЫЙ ЛАК-АКЦЕНТ "ЛИМОНЧЕЛЛО"

Ну що ж, сподіваюсь, Вам було цікаво і Ви щось використаєте у своїх роботах, а щоб мати з чим попрацювати, запрошую за такими крутими фарбами до магазину нашого спонсора - «ScrapEgo – товары для творчества» 

З Вами були Лєна Рукодільник та ScrapEgo.

Натхнення Вам!!!  

Немає коментарів:

Дописати коментар