27 грудня 2020

Натхнення до завдання 3-в-рядок ОЕ: Cніг/Сніжинка із Скрапочка від Nadin

 Привіт, мої любі!

Зовсім скоро уже Новий Рік і я, Nadin до вас із своїм святковим натхненням до завдання 3-в-рядок ОЕ Сніг/Сніжинка

А до помагав мені наш спонсор Творча студія Скрапочка



Триває наше завдання із обов'язковими елементами. І я щиро запрошую до участі. 
Головний елемент це - сніг чи сніжинка. Я підготувала міні-альбомчик для майбутніх святкових фото. На обкладинці альбому й усередині можна побачити чипборд від Скрапочка у вигляді сніжинок. А як додаткові елементи зі списку у мене квіти, стрічки та мереживо.


Чипборд у цьому міні-альбомчику зіграв чи не головну роль у декорі. Я використала сніжинки із кількох наборів, а також хатинку і ялинкову прикрасу. На сайті Скрапочка ви знайдете велику кількість новорічного чипбоду у відповідному відділі.

















Дякую за увагу!


Немає коментарів:

Дописати коментар