27 грудня 2020

Огляд посилки від Скрапочка та Людмили Половинко

  Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу свою посилку з чіпиками від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.


Сьогоднішнє моє замовлення більше для дитячих робіт, так як такі роботи я роблю досить часто, тому сьогодні саме такий асортимент моєї посилки





І знову мої улюблені і часто використовувані чіпики рамочки: велика рамка з завитками та мереживна рамка, а також молодята.


І ще не оминула увагою 3Д заготовки для фортепіано та місток, який цього разу взяла вперше


Посилка ретельно упакована, що жодний чіпик в процесі транспортування не має можливості пошкодитись. А ще чому я люблю цей чіпик, так це через те, що він йде на підложках, що також униможливлює його пошкодження.
А ще є ретельна інструкція по експлуатації і правильній роботі з чіпиком


З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар