29 березня 2019

Натхнення з Scrapbooking-Ukraine та Sкрапочка. Базюк Олена

Вітаю наші  ПЧілочки!
Сьогодні з вами Scrapbooking-UkraineSкрапочка  
та  Олена Базюк!
Я до вас з весняним натхненням, а як ж інакше)
Почались перші теплі весняні дні і це так тішить і надихає) А вам як весна?
Я дуже люблю весну - вона для мене як якийсь "квітковий гормон радості" )))


Лавандовий і соковитий зелений - здається зараз саме та палітра для весняного настрою) А ви яку палітру обираєте?
 Для листівки обрала листки двохстороннього паперу від Bo-Bunny від нашого
спонсора - магазину Scrapbooking-Ukraine
 Ембоссинг на кальці зробила за допомогою Пудри для ембоссингу 
Золоте дзеркало від Фабрики Декору і обрала лавандові Квіти ТМ Iris.
Їх тепер також можна придбати в магазині Scrapbooking-Ukraine
 І, звичайно, мій один з улюблених скрапматеріалів - чіпборд )))
Використала чіпборд від українського виробника - Sкрапочка.
Надзвичайно класний і якісний!
 Я обрала рамочку з бантикомбалерину і гілочки.
Загляньте в магазин, там дуже великий та гарний вибір чіпику)
Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар