28 березня 2019

Натхнення з Фабрика Декору та Sкрапочка від Людмили Половинко

Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко продовжую показувати вам своє весняне натхнення. Хоч час від часу випадає сніг і зима намагається повернути своє володіння, але весна не поступається і надихає своїми першими квітами та сонячними промінчиками.

Побачивши нову весняну колекцію "BOTANY SPRING" від Фабрика Декору, я одразу ж придбала її , щоб творити з неї свої весняні роботи. На мою думку, усі ботанічні колекції від Фабрика Декору найвдаліші з усіх наявних. Я, особисто, порізала вже не один набір ботанічного паперу, і знаю, що в майбутньому буду часто їх використовувати.





Тепла палітра колекції надихнула мене на створення такої затишної листівки, яка стане подарунком до світлого весняного свята Пасхи.


До композиції я додала маленьких квіточок, які прекрасно доповнили мій весняний букет.



Напис вирізала з карточок до цієї ж колекці.


На свою листівку поселила чіпбордового метелика, гілочку та гілочку від магазину нашого спонсора магазину Sкрапочка.


Для різноманітності додала висічок листочків та зверху посипала топінгом.




А тут видно чіпбордову маленьку квіточку, універсальний чіпик, яким можна доповнити композицію чи розставити акценти.



Натхнення вам і весни у серці!

З вами була, Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар