19 березня 2019

Огляд посилки від Cherrylana designs для Лєни Рукодільник

Привіт!!!

Я як і всі люблю отримувати посилки натхнення. Тож я, Лєна Рукодільник, знову до Вас з оглядом посилочки від нашого спонсора – виробника штампиків Cherrylana designs!




Цього разу у своїй коробці щастя від нашого спонсора виробника штампиків Cherrylana designs я отримала два штампи з листочками та п’ять штампиків з написами. Усі ці штампики незамінні як для створення листівок так і для сторінок альбомів. Тож давайте я Вам покажу які саме штампики я отримала.







А ось і повний списочок з посиланнями на цю красу.

Я сподіваюсь, Вам щось припало до душі, то я щиро запрошую вас до магазину Cherrylana designs, де Ви знайдете неймовірну кількість штампів на різну тематику.
Натхнення Вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар