14 березня 2019

Натхнення від Sкрапочка та Людмили Половинко

Привітики.
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко  прийшла показати вам свою нову сторіночку. Сторінки роблю дуже рідко, але коли їх творю тоді ж і відпочиваю і відриваюсь на повну.
Свою сторіночку я робила з чіпиком від нашого спонсора магазину Sкрапочка.



Сторінка пока що без фото, але там буде моя фотографія, яку я робила під час останньої поїздки до Італії. Сторінка про мене, мої захоплення та вподобання. Про любов до книжок, квітів та кави, про тепло і затишок мого сімейного гнізда, про мою мою роботу та любов до деталей.



Ось така, на перший погляд, проста сторіночка, але кожна деталь у ній має певне значення для мене.


Для кожного з нас є важливо мріяти та вірити в те, що все задумане здійсниться. Так як я великий мрійник для мене цей напис дуже актуальний. В мене є як скрапові так і життєві мрії до яких я прагну та йду до них крок за кроком.






Для сторіночки я використала фоновий  чіпик бульбашки.


Фон легко ускладнила текстовими штампами.



Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар