02 березня 2019

Завдання Палітра - Пробудження. Частина 1

Найпрекрасніша пора року — Весна
Пташко! Будь рада теплу і весні.
(Олександр Олесь)

Доброго дня Вам!!!
Вітаємо вас з весною!!!
Тануть сніги, біжать струмочки, починає пробиватися перша травичка, розпукуються бруньки, з'являються тендітні квіти, чути спів пташок... 
Це настала Весна — найпрекрасніша пора року, пора пробудження!!!
Весна приносить із собою не тільки довгоочікуване тепло, вона приносить радість і надію, надію на краще. Після невблаганних морозів та лютих завірюх, після снігів, які вкривають землю пуховою ковдрою, після зимової сплячки, у яку, здається, впадають не лише деякі види звірів, а вся природа, нарешті настає Весна — прекрасна царівна у зеленому вбранні та віночку ніжних квітів)
Тому наше сьогоднішнє завдання весняне - Палітра - Пробудження)
Ми пропонуємо вам дві палітри на вибір!!!
Надихайтесь та творіть з нами!!!
Завдання

Ви можете створити будь-яку рукодільну роботу, обравши одну із наших палітр.
З обраної палітри треба використати мінімум ТРИ кольори.

   1-ша палітра   
2-га палітра

 Ловіть першу порцію Натхнення!

Робота Запрошеного дизайнера:

Всім привіт!!!
По-перше хочу подякувати блогу Art Club UA за можливість побути Запрошеним Дизайнером та магазину Скрапочка за чудові матеріали, з котрих, до речі))), я і зробила для вас натхнення до завдання "Пробудження". І це підставка для телефону!). На цю дуже корисну річ мене надихнула неймовірна 1-ша палітра завдання. Отже дивиться та творіть свою красу!!!
В роботі використовувала:
підставка для смартфона із фанери, чіпборд годинник звичайний, чіпборд візерунок сердечки та чіпборд гілочка.



Вже весна на порозі і все навколо пробуджується від зимової сплячки. І тему пробудження я відобразила у листівці. В цій листівці переважають відтінки зеленого кольору, які я підібрала з 1-шої палітри для натхнення. Також я використала чіпборд рамочку від ScrapBox.
Нехай весна пробудить вас на нові ідеї та звершення!




Роботи нашої ДК:
Для нашого завдання я обрала другу палітру з рожевими і фіолетовими кольорами. Мені в нагоді стала вже не нова, але дуже ніжна колекція від Фабрика Декору "Shabby dreams"
Згодом я вам покажу увесь блокнот, так як я його робила з матеріалів нашого спонсора Scrapbooking-ukraine.



Я для Вас підготувала натхнення по 1-шій зеленій палітрі. А допомогли мені в цьому матнріали від Фабрики декору, штампи від Cherrylana designs, чіпборд від ScrapBox та квіточки від Iris-скрапбукінг





Я обрала 2-гу палітру в ніжних рожевих тонах та з додаванням голубо-м'ятного фону)
І ось моя весна, її зустрічаю саме з таким ніжним та свіжим натхненням)
Використала матеріали від нашого спонсора - магазину товарів для скрапбукінгу Scrapbooking-ukraine



Спонсори:
Надіємось, що призи від наших спонсорів спонукатимуть вас до активної творчості! 
Запрошені дизайнери гарантовано отримують приз від одного з наших спонсорів.
(Умовою є лише використання отриманих матеріалів при виготовленні роботи для нашого наступного завдання ;)) 
А решту призів ми розіграємо серед усіх інших учасників за допомогою Randomus. 

Магазин товарів для скрапбукінгу Scrapbooking-ukraine дарує подарунок

Інтернет-магазин Iris-Scrapbooking дарує 
2 набори квітів ТМ Iris на вибір

Виробник чіпборду - ScrapBox дарує подарунок
(доставка за рахунок отримувача)

Виробник штампів для скрапбукінгу - Cherrylana designs 
надає знижку 10% на купівлю штампиків

Виробник чіпборду - творча студія Sкрапочка дарує
сертифікат на 100 грн

сертифікат на 100 грн

Правила участі в завданні:

♥ Необхідно використати одну із запропонованих палітр та створити будь-яку рукодільну роботу. Завдання рукодільне, можна   не тільки скрапити, а й шити, вишивати, в'язати, малювати, декупажити тощо; 
♥ написати пост, в якому має бути активне посилання на наш блог та банер завдання; 
♥ додатись в лінки до 02 квітня
♥ за результатами завдання ми розіграємо призи від спонсорів та обиремо ЗД; 
♥ звернутися за призом на протязі 2-х тижнів від дня публікаці результатів завдання.

-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.04.2019 року.





Немає коментарів:

Дописати коментар