01 березня 2019

Натхнення від спонсора Cherrylana designs, Sкрапочка та Scrapbooking-Ukraine з Людмилою Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу своє весняне натхнення, у виготовленні якого мені допомогли матеріали  від магазину Scrapbooking-Ukraine, чіпики від  магазину  Sкрапочка та та штампами з магазину Cherrylana designs.

Ось і весна постукала до нас у віконце яскравим сонечком та співом птахів. Сьогодні я до вас саме з таким сонячним ранковим настроєм, який і передала у своїй листівці. Моя палітра відповідає прохолодним весняним ранкам з першими ранковими промінцями.









Основним елементом моєї листівки став чіпик циферблат годинника. Тепер жодна моя робота не обходиться без чіпиків, тут мені в нагоді стали циферблат, завиточки, фонові круги та квіточки.




Основа моєї листівка  папір Shabby garden та лист для вирізання від Фабрика Декору, для композиції я використала тайські рози та світлі бутони. 


Для легкості і повітряності композиції я додала відштампованих на кальці квітів та гілочок. Штампів квітибутону рози, гілочку та листя папороті. Трошки ускладнила фон штампом кракелюр.



І зворотня сторона:



З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар