08 березня 2019

Натхнення від спонсора Scrapbooking-Ukraine, Sкрапочка та Людмили Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, і хочу показати вам блокнот з матеріалів, які я отримала від магазину Scrapbooking-Ukraine та чіпборду від магазину Sкрапочка. Стримані і теплі кольори без яскравих акцентів, така кольорова гамма є моєю улюбленою.



Для свого блокноту я використала набір паперу 20*20 см Cozy Forest від Scrapmir, там якраз ідеального для мене розміру карточки.


Для декору блокноту я вирізала листочки з такої ж колекції, але з паперу 30*30 см, в"язані квіти та чіпборд метелик.




В блокноті є три розділювачі для декору яких я використала ці ж самі вирізалки та карточки з цієї колекції.




В таких роботах я часто використовую крафт, який додає теплі і затишку роботі.




Для того щоб зв"язати все в одне ціле я додала ще фонові та рослинні штампи і затонувла чорнилами папір.




Деякі деталі прошила на машинці, що додало декоративної завершеності роботі.





З вами була Людмила Половинко.
Любові вам та натхнення!

Немає коментарів:

Дописати коментар