28 жовтня 2018

Огляд посилки від ScrapJoy та Лени Рукодільник

Привіт- привіт!!

Сьогодні я, Лена Рукодільник, прийшла розповісти Вам та показати свою посилочку від нашого нового спонсора, магазинчика – «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».




Цей магазинчик не лише має у своєму арсеналі великий асортимент скрап товарів, а й є виробником неймовірного чіпборду. Тож Ви тільки погляньте, який він класний!
 На сайті магазину ви зможете знайти чіпборд на будь яку тему. У мене цього разу вибір пав на розділи: Lettering. Написи; Project Life;   Флора; Завитки, кутики, бордюри та Рамочки, як без них)

















А ще я замовила набір двостороннього паперу 20х20см від Scrapmir Beautiful Moments 10шт 10 дизайнів +1 односторонній лист з картками англійською мовою. Колекція дуже ніжна та світла. І лист для вирізання з цієї ж колекції.






Ну що ж, я Вам показала, розповіла, сподіваюсь, чіпборд Вам сподобався я і мені, тож мерщій на сайт до магазину «ScrapJoy - територія скрапбукінгу»


На цьому я прощаюсь з Вами зовсім ненадовго.
Дякую, що Ви з нами, гарного всім настрою, та до зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар