29 жовтня 2018

Натхнення зі спонсором Scrapbooking-Ukraine. Олена Базюк

Всім привітики!!!!
Сьогодні з вами я,  Олена Базюк.
Буду вас надихати ніжнісю)
Я зробила блокнотик, а надихнули мене матеріали від нашого спонсора - магазину Scrapbooking-Ukraine )

Сьогодні в мене для вас ніжний та стильний блокнотик) 
В ньому втілення легкості і невагомості квітів та контрастного принта тканини.
І серед осінніх барв ще трішки спогадів літа) 
Листок з квітковим принтом вирізала для декору обкладинки, 
а інші листи додала на розділювачі)





А тепер покажу серединку)
Органайзер для моєї подруги і її заняття, як ви вже напевно здогадались, 
це - make up)



 Сторіночка - Lips & Eyes


 І сторіночка процесу створення краси)


Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наші завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете виграти багато подаруночків беручи участь в завданнях!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !


Немає коментарів:

Дописати коментар