12 жовтня 2018

Натхнення з Adidin-scrapbooking та ScrapBox. Людмила Половинко

Привітики!
Сьогодні я, Людмила Половинко з натхненням від спонсора Adidin-Scrapbooking  та виробника чіпборду ScrapBox.
Я люблю робити альбоми, вони мене захоплюють і довго не відускають, а коли я отримала чіпборд на романтично-весільну тему я вже знала, що це буде ніжний весільний альбом. Для свого альбому я обрала розкішну та насичену колекцію паеру від Lemoncraft.









Я люблю роздивлятись альбоми на відео, тому і сама стараюсь знімати відеоогляди. Тому перед переглядом усіх фотографій запрошую до віртуального гортання мого альбому на відео.


Перший розворот










Другий розворот 




























Використала матеріали:

Бумага для скрапбукинга от Lemoncraft - коллекция Gossamer Blue - Gossamer Blue 06

З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та безмежної любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар