31 жовтня 2018

Огляд посилки від Sкрапочка та Лени Рукодільник

Привіт- привіт!!

Сьогодні я, Лена Рукодільник, знову з оглядом посилочки від нашого спонсора, магазину  Sкрапочка.






Я дуже люблю робити роботи на дитячу тему, тож мій вибір чіпборду в основному це розділи: Дитяча тематика та Матусині скарби.









Але ж і в таких роботах не обійтись без усіляких листочків та квітів з розділу Флора




Ну і як же проминути розділ 3D моделі (картон) з чарівними будиночками, перед якими я так не можу встояти)





Тепер у мене два таких будиночки, а ще ялинка та вуличний ліхтар)


А ще магазин Sкрапочка до кожної посилочки вкладає важливу інформацію про користування чіпбордом


Ну що ж, от я Вам і показала своє щастя у вигляді чіпборду, сподіваюсь Вам приглянулися чіпик, тож мерщій на сайт магазину Sкрапочка за замовленням.

На цьому я прощаюсь з Вами зовсім ненадовго.
Дякую, що Ви з нами, гарного всім настрою, та до зустрічі!

2 коментарі:

  1. Сколько красоты и нежности, а особенно, меня покорили домики и ёлочка!!!!

    ВідповістиВидалити