19 жовтня 2018

Натхнення зі спонсором Scrapbooking-Ukraine та IRIS scrap-booking. Олена Базюк

Всім привітики!!!!
Сьогодні з вами я,  Олена Базюк.
Буду вас надихати осіннім настроєм та барвами осені)
Я зробила листівку, а надихнули мене матеріали від наших спонсорів - магазину Scrapbooking-Ukraine та магазину IRIS scrap-booking )






А ви любите осінь?)
Я дуже люблю...ніжне сонечко, тендітне тепло,
таке барвисте все навкруги і воно все разом надає мені такого затишку 
і неймовірного комфорту.
А шелестіння листя, я дуууже люблю в парку пошелестіти ним чи покидатись листям)
А ще більше це любить мій синочок)))
І на таких емоціях була створена моя осіння листівочка)
 В роботі я використала папір з колекції "Amber Moon" від Prima
Додала шеббі - стрічку, а чіпи покрила неймовірно крутими восками від Prima.
  Віск Finnabair - Lucky Emerald та Віск Finnabair - Red Amber
 І неймовірно осінні квіти Lady Rosemary ''Осінній бриз'' від ТМ Iris



Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наші завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете виграти багато подаруночків беручи участь в завданнях!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !



Немає коментарів:

Дописати коментар