02 жовтня 2018

Завдання: 3-в-рядок "Рослинництво"

Всім привiт!
Цього разу у нас завдання для всіх любителів рослинництва)
І напевно в скрапі кожен використовує листочки, квіточки, гілочки і т.д., правда) 
А ще враховуючи осіннє різнобарв'я, натхнення супроводжує усюди, тому приєднуйтесь) 




Росли́нництво — галузь науки, що займається вивченням особливостей реакції нових сортів, гібридів культурних і дикорослих видів рослин на дію біотичних, абіотичних та антропогенних факторів середовища; розробляє сортові технології вирощування стабільно високих урожаїв якісної продукції на засадах інтенсифікації, енергоощадження й екологічної безпеки.
Дослідження та розроблення, спрямовані на розв'язання теоретичних і практичних проблем підвищення продуктивності культурних та дикорослих рослин, якості й екологічної чистоти продукції.

Отже, ОЕ - рослина
 Додаткові елементи: чіпборд, тканина, комаха, шнур, гудзик, серветка



Роботи для натхнення:

Запрошений дизайнер - Anastasya Tisevich
Привіт, друзі! Дякую Арт-Клубу за запрошення створити роботу для цього чудового завдання, а ТМ Sкрапочка за прекрасний та якісний чіпборд! Я зробила топери для квіткових букетів до Дня Вчителя. Вони багатодетальні, з великою кількістю висічок та вирізалок, з яскравими акцентами у вигляді штучних ягідок та стразів, а доповнює композицію рослинний чіпборд, який я покрила мідною з глітером пудрою для ембосингу. З ОЕ тут - рослини, листя та деревїяні гудзики.




Роботи нашої команди:

Людмила Половинко
Рослинництво - моя улюблена тема, як в житті так і в скрапбукінгу.
Для нашого завдання я зробила еко блокнт з такими основними елементами: рослина, чіпборд, тканина, гудзик.
В роботі використала матеріали надані нашим спонсором Адідін-скрапбукінг.




Олена Базюк
У мене обкладинка для книги про родове дерево)
Мій рядок: рослина - чіпборд - тканина - шнур






А я вирішила прикрасити своє робоче місце рослинним пано.
для його створення я обрала висічки від Фабрики декору з колекції "Botany summer" та квіти від Іріс-скрапбукінг з набору Monsella brown та троянди з набору Viva Rosita, а ще я використала рослинний чіпборд від Вензелика
отже мій рядок: рослина, тканина, чіпборд і ще комаха






Maria Dvorak
Тематика завдання, як на мене, універсальна. Більшість робіт у скрапі так чи інакше пов'язані з рослинництвом - чекаємо на ваші чудові роботи ;).
 Я підготувала невеличкі листівочки до Дня вчителя. Використала у роботі матеріали надані нашим спонсором Scrapbooking-Ukraine.
ОЕ: рослина-серветка-гудзик.




Мій рядок - рослина-тканина-чіпборд
Використала матеріали від наших спонсорів: папір і лелітки від Фабрики Декору, чіпова рамочка від Вензелика, квіти ручної роботи від Іріс, а також штампи від Лесі Згарди.





Умови:
• створити будь-яку рукодільну роботу, надихнувшись завданнямОбов'язково вкажіть, які додаткові елементи ви використали.
(ОЕ - рослина.  
Додаткові 2 на вибір: чіпборд, тканина, комаха, шнур, гудзик, серветка.)
 додати в пості посилання  та банер нашого завдання;
 додатися в лінки до 02.11.


Нагадаємо про наші чарівні призи, що очікують рендомного щасличвика та запошеного дизайнера:

Iris-Scrapbooking надає 2 набори квітів  на вибір



Виробник чіпборду - творча студія Sкрапочка дарує переможцю
сертифікат на 100 грн



Сертифікат на 100,00 грн. від

-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.11.2018 року.






4 коментарі: