30 листопада 2019

МК Планера в стилі Midori для СП Батл. Натхнення від Лєни Рукодільник та Katrinshop

 Привітики всім!


Наш СП Батл з @artclubua Планер/Вічний календар у самому розпалі.


На другому етапі ми робимо блоки, сторінки та розділювачі для планерів або 
числа, місяці календаря.
  А як я, Лєна Рукодільник, вирішила робити планер в стилі Midori, то у цьому натхненні я покажу Вам свій спосіб його створення. Та ближче покажу свої вже готові блоки.
А допомогли мені матеріали від нашого спонсора магазину Katrinshop.




Я дуже люблю робити планери в стилі Midori, адже використаний блок можна змінити. Його легко дістати, якщо потрібно взяти записничок, але потім все скласти в одному місці.
Ну що ж, давайте перейдемо до блоків та самого МК)









А ось і сам МК

Сподіваюсь він буде для Вас корисним, та надихне на створення свого записничка планів та самих найкрутіших ідей)

В роботі я використала:

Немає коментарів:

Дописати коментар