29 листопада 2019

Розділювачі до планера від Олени Базюк, Katrinshop та Cherrylana designs

Всім привіт!
Сьогодні з вами  Олена Базюк буду показувати вам детальки своїх 
зошитів-розділювачів для мого планера.
Планер вирішила зробити в стилі Midori
Мені подобаються ці органайзери, ніколи такого не творила,
 тому пробую з вами вперше)
А ще мені в натхненні допомагають наші спонсори  - магазин Katrinshop та Cherrylana designs!



Ну що ж, давайте роздивимсь мої розділювачі.
Я зробили чотири зошити.
Використала папір з від ScrapМир "Falling in Love" - ОсіньОленьОсінні квіти
листок класних Білетиків  теж з цієї колекції.
Все це є в магазині  Katrinshop
 Папір з цієї колекції такий самодостатній своїм принтом, що є листки, які просто навіть не хочеш декорувати. Тому в зошитах, де така обкладинка, я наповнювала серединку)
 Ось тут в мене така кишенька для карточок. 
Використала штампики від Cherrylana designs - "Лист півонії"листя шипшини,


 Сторінки зошитів теж проштампувала штампами
 Цей зошит в мене задекорований зверху. Декор обрала плоский, 
щоб було зручно у користуванні.
 А такий він усередині)
 Цей зошит з календарем і для зручності обрала прозору обкладинку - ацетатний лист з фольгуванням (золотим тисненням)
Листочки вирізала на машинці із шкірзамінника і вийшли у мне ось такі підвіски)

 В цьому зошиті теж наповнення всередині. Зробила конвертик для карточок.



 Ось такий мій результат. Сподіваюсь вам сподобалось.
Надихайтесь з нами і дякую, що завітали до нас!
Долучайтнсь до нашого СП Батл. Планер VS Вічний календар, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, 
а ще й виграти багато подаруночків!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !


Немає коментарів:

Дописати коментар