18 листопада 2019

Пізнє осіннє натхнення від Скрапочки, Сherrylana designs та Вікторії Рудман

Усім привіт!
З вами Вікторія Рудман, Скрапочка та Сherrylana designs.
І сьогодні у мене натхнення пізньої осені. Пам'яті  молодого кохання...
Ще холонуть слова
У твоїх нерозкритих конвертах,
І дорога розлук
Наше "ми" не вертає назад.
Я - хвилина твоя.
Ще повторює пам'ять уперто.
Тільки ти поверни,
Поверни мені той листопад.

Хай тепер, як тоді,
По алеях Дубового гаю
Міріади листин
Як стривожені птахи летять.
Я не кличу тебе,
У минуле стежок не питаю.
Тільки ти поверни,
Поверни мені той листопад.

Твої доторки рук,
Твій цілунок найперший, несмілий.
І найкращі слова.
Ні. Не зміг би я іншій віддать,
Але є ще одне, що належить одному мені лиш,
Тож прошу, поверни,
Поверни мені той листопад.
Анатолій РЕКУБРАЦЬКИЙ


Я використала чіпборд від Скрапочки Чіпборд Рамка з завитками та Чіпборд Віточки.
Ніжний, філігранний та витончений чіп, пофарбований у кольори пізньої осені. 



Ось тут добре видно фоновий Штамп "Потертости" від Сherrylana designs.
Наче й темне на темному, а вже виділяється і завершує гармонійно загальний фон.


Люблю різні топпінги та дотси/дропси))


Натхнення усім!
Скрапочка, Сherrylana designs та ваша Віка♥

2 коментарі: