08 листопада 2019

Натхнення від Лєни Рукодільник, Скрапочки та Фабрики Декору

Привітики усім!!!

А я, Лєна Рукодільник, до Вас з черговою порцією натхнення у вигляді рамочки для фото. А допомогли мені у цьому надані матеріали від наших спонсорів: чіпового майстра - магазину Скрапочка та магазину всього для творчості Фабрика Декору!



Яскраві фарби колекції скраппаперу "Night garden" 20x20см від Фабрика Декору надихнула мене на створення чарівної квітучої рамочни для фото. І я вже навіть знаю, яке фото я туди вкладу). А неймовірний чіпборд від Скрапочкинабір Завитки та Весняні квіти, Картон світлий 1,6 мм доповнили усю композицію.
 










Ось така рамочка вийшла у мене, сподіваюсь Ви надихнулись роботою і Вам щось з використаних матеріалів припало до душі, то я запрошую Вас відвідати магазини наших спонсорів Скрапочка та Фабрика Декору.
З вами були Лєна РукодільникСкрапочка та Фабрика ДекоруНатхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар