19 листопада 2019

1 ЕТАП. СП Батл. Планер VS Вічний календар (2 частина)

Привіт!
Продовжуємо наше СП Батл. Планер VS Вічний календар)
І сьогодні наші дизайнери продовжують показувати вам свою підготовку 
до скрапбитви
по 1 ЕТАПу - Підготовчий, матеріали


Нагадуємо вам, що для 1 ЕТАПУ потрібно розказати, 
що ви обрали для батлу і показати свої матеріали для роботи і заготовки.
Брати участь в СП можна і в блозі, 
і в нашому  Іnstagram Арт Клубу по хештегу для 1 етапу #артклуб_спбатл1  
Цей етап триватиме до 25.11.2019р.
Але до СП можна приєднатись на будь якому етапі.

Продовжуємо)
Вічний календар проти Планерів)
Цей СП - моє спасіння! Просто я дуже давно мріяла зробити вічний календар. А тут така нагода і мотивація! Я одразу вирішила, що це точно буде мікс-медіа. Основу  я зроблю із палітурного картону, а кубики та палички-місяці - реставрую старі дитячі дерев'яні)


І Планери:
Лєна Рукодільник
Я неймовірно люблю робити планери. А ще більше люблю робити їх у вигляді блокнотів мідорі. Адже їх змінні блоки можна використати як окремо так потім, при потребі, просто змінити. А для створення планера я обрала колекцію та висічки "Oh, Ballet" від ScrapMir з магазину Katrinshop, для обкладинки я обрала рожевий шкірзам та супутні дрібнички.

Тетянка
Я не уявляю своє життя без планування і планера) В сумочці завжди лежить компактний блокнот-планер. Але ж там в основному життєво-побутові речі. А от в рамках нашого СП я збираюся розити планер саме для творчих планів та ідей.
Для себе обрала крафтовий відтінок матеріалів, а саме папір виробника Scrapmir "Blue & Blush". Обкладинка буде з паперу і зверху - захисна плівка. 

Нагадуємо, що по цьому етапу ми не будемо обирати ТОПу, 
так як це підготовчий етап для СП)

І нагадуємо вам про наших спонсорів, призи яких може отримати кожен з вас)
Лавка Совушки - сертифікат на суму 300,00 грн
А також для всіх учасників СП діє знижка в магазині в розмірі 7%
(щоб отримати знижку, в коментарях до замовлення пишіть СП АртКлуб)

подарують приз з матеріалами від магазину



 Скраппосиденьки подарують приз з матеріалами від магазину

Cherrylana designs подарує набір штампиків

Магазин Вирубка дарує знижку 20% на протязі місяця та 
БОНУС-приз до замовлення

Iris-Scrapbooking дарує 2 набори квітів ТМ Iris на вибір

Виробник чіпборду - творча студія Sкрапочка дарує
сертифікат на 100 грн


Успіхів вам і величезного натхнення )
Ваш Арт Клуб!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар