09 травня 2016

Натхнення від Наталії Міщенко ONE GOGtm

Привіт мої дорогенькі!
Сьогодні я, Наталя та наш спонсор - виробник матеріалів для творчості ONE GOG будемо надихати Вас!
Тож почнемо з корисного!
За допомогою неймовірних відтінків акрилових фарб від ONE GOG можна створити ось такі чудові підставки для ручок, квітів та пензликів.
Я використала ДЕКОРАТИВНА АКРИЛОВА ФАРБА PASTEL COLLECTION СВІТЛО ЖОВТА та Я використала ДЕКОРАТИВНА АКРИЛОВА ФАРБА PASTEL COLLECTION КАПУЧІНО.

Ніжно-романтична листівочка для чарівної подруги.

Також квіти з цього паперу стали мені в нагоді і при створенні цього мінімалістичного конвертика.
Для створення цього я використала СКРАПБУКІНГ ПАПІР (30,5Х30,5 СМ) 190Г/М2
Пилітру цього конвертику мені допоміг створити  з СКРАПБУКІНГ ПАПІР (30,5Х30,5 СМ) 190Г/М2 та СКРАПБУКІНГ ПАПІР (30,5Х30,5 СМ) 190Г/М2 , микробісер відмінно тримається завдяки СТРУКТУРНИЙ ГЕЛЬ ПРОЗОРИЙ.
Дякую за увагу!
Творіть, бо ми того варті)

З вами була я - Наталія Міщенко, до скорих зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар